WINDOWS 7 USB'DEN (FLASH DISK) KURULUMU


Windows 7 USB DVD Download Tool isimli minik programı indirin.Program çok küçük 1 mb civarı veücretsizdir. 


Daha sonra (elinizde bulunduğunu varsayıyorum) ISO uzantılı Win7 (32bit-64bit) dosyamız için UltraISO veya herhangi bir imaj alma programını yüklüyoruz.Ben kolaylık olsun diye UltraISO koyuyorum buraya.İndirdikten sonra yükleyin.Küreğini felan siz halledersiniz.  


Kısaca bunu yapabilmek için elimizde 2 program ve 1 win7 iso dosyası olması yeterlidir. 


Şimdi sırasıyla dediklerimi yapınız. 

1-En az 4gb boyutunda (ben 8gb kullandım) bir flash diski formatlayıp pc ye takalım. 

2-Daha sonra Win7 USB programımızı açalım ve Browse diyelim. 

 


3-Win7 iso dosyamızı programa gösterelim ve seçelim. 


4-Burda "USB Device" diyen kısma tıklayalım.Zaten kendisi otomatik olarak bulacaktır USB'yi. 

 

5-Burda "Begin Copying" diyen kısma tıklayıp beklemeye başlayalım. 


6- Ve sonunda böyle olması lazım. 

 

7- Burasıda flash diskin görünümü. 

 

Son olarak biostan boot menüsünden "USBHDD" yazan kısmı seçip kaydedip çıkıyoruz ve kurulum başlıyor İLK RESTARTDAN SONRA TEKRAR BOOT OLARAK HDD SEÇİNİZ.